Segítség kérés és gyakran felmerülő kérdések

Tisztelt  Ügyfeleink Tisztelt  Ügyfeleink !
Felhívjuk szíves figyelmüket,  hogy  személyes áruátvételre és személyes kiszolgálásra irodánkban nincs lehetőség. Bármilyen kérdés megválaszolásában állunk rendelkezésükre telefonon, fax-on vagy E-mailen.

1. Kis mennyiség?
K: "Van-e lehetõség a standard kiszerelési egységtõl kisebb mennyiség rendelésére?"

V: Essentra Components hálózatunk az ilyen igények teljesítésére specializálódott. Nagyobb mennyiségek esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot vevõszolgálatunkkal. info@essentracomponents.hu / 23-886-990

2. Milyen termék?
K: "Nem tudom pontosan meghatározni melyik termékre van szükségem?"

V: Mindig igyekszünk a felhasználási elvárásoknak megfelelõ terméket ajánlani,de ajánljuk, hogy megrendelése elõtt rendeljen mintát és gyõzõdjön meg a termék használhatóságáról.

3. Hány darab termékminta?
K: "Mennyi termékmintát kaphatok ingyenesen?"

V: Általában minden tipusból 2 db-ot biztosítunk ingyenesen, amennyiben nagyobb mennyiségre van szüksége keresse ügyfélszolgálatunkat. info@essentracomponents.hu / 23-886-990

4. Mikorra kapom meg?
K: "Mennyi idõn belül kaphatom meg a rendelt terméket?"

V: A rendelési és fizetési kondíciók elfogadása után, elegendõ raktárkészlet esetén, a megrendelést követõ munkanap elküldjük a megrendelt termékeket. A ainkat a futárszolgálatok 08.00 és 16.30 között teljesítik. Amennyiben ettõl eltérõ szállítással tudjuk az árut küldeni, partnereinket minden esetben értesítjük.

5. Hogyan fizethetek?
K: "Milyen fizetési módok, lehetõségek vannak?"

V: Számos ügyfelünknek halasztott fizetési lehetõsége van, vagy fizethet bankkártyával, vagy bizonyos esetekben utánvéttel is. Új vevõink esetében, ügyfélszolgálatunk minden esetben egyezteti a fizetési módot az áru elküldése elõtt.

6. Hol van a csomagom?
K: Kit kereshetek a rendelésem aktuális helyzetével kapcsolatban?"

V: Regisztrált ügyfeleinknek lehetõsége van honlapunkon keresztül nyomon követni megrendelése aktuális helyzetét, illetve rendelést is feladni. Ügyfélszolgálatunk a késedelmes csomagok helyzetével kapcsolatban telefonon is felvilágosítást tudnak nyújtani.

7. Kérdésem vagy ajánlatkérésem van?
K: Kit kereshetek ajánlatkéréssel kapcsolatban?"

V: Helyi kollégáink örömmel állnak rendelkezésére ajánlatkéréssel kapcsolatban, kérjük vegye fel velük a kapcsolatot. info@essentracomponents.hu / 23-886-990

8. Szállítás költsége?
K: Mennyiben kerül a rendelésem szállítási költsége?"

V: Szállítási költségünk nettó 1600 Ft., minden egyedi rendelés esetén.

9. Magánszemély?
K: Tudok magánszemélyként vásárolni Önöknél?

V: Magánszemélyeket sajnos nem tudunk kiszolgálni, cégünk kiskereskedelmi tevékenységet nem folytat. Csak adószámmal rendelkezõ cégeknek és egyéni vállakozóknak, stb., tudunk megrendeléseket rögzíteni.

10. Rendelés elküldése?
K: Hogyan küldhetem el rendelésemet?

V: A rendeléseket e-mail üzenetben, faxon vagy már regisztrált vevõink esetében telefonon keresztül is elfogadunk. Természetesen a webáruházunkon keresztül online is leadhatja megrendelését.

11. Rendelési adatok?
K: Milyen adatokat tartalmazzon a rendelésem?

V: A rendelés tartalmazza a cikkszámot és darabszámot és ha lehetõség van az nettó darabárat is. Kérjük minden esetben tüntesse fel a Számlázási címet, Szállítási címet és új vevõink esetében az adószámot is.

12. ROHS, REACH?
K: Hogyan juthatok ROHS, REACH dokumentumokhoz?

V: Kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat. info@essentracomponents.hu / 23-886-990